با حضور استاندار گیلان و فرماندار رشت، سالن ورزشی پرستار «شهید مرضیه نبوینیا» با دستان دختر خردسالش در رشت به بهرهبرداری رسید؛ مجموعهای که با هدف ارتقای سرانه فضاهای ورزشی و توسعه زیرساختهای ورزشی استان مورد افتتاح قرار گرفت.
بهگزارش روابطعمومی سازمان نظام پرستاری به نقل از فرمانداری شهرستان رشت؛ سالن ورزشی «پرستار شهید مرضیه نبوینیا» با حضور هادی حقشناس استاندار گیلان، اسماعیل میرغضنفری فرماندار رشت، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان، جمعی از مسئولان استان گیلان، شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت و همسر و فرزند این شهید گرانقدر و با همراهی مردم منطقه به بهرهبرداری رسید.
بر اساس گزارش فرمانداری رشت؛ سالن ورزشی پرستار شهید مرضیه نبوی نیا با ۵۵ میلیارد تومان اعتبار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت احداث و تجهیز شده است.
این سالن ورزشی در همکف در بخش توپی ۷۰۰مترمربع و در نیمطبقه بالا ۲۰۰مترمربع فضای ورزشی دارد.
