پیام تبریک سازمان نظام پرستاری به‌مناسبت روز قوه قضائیه

پیام تبریک سازمان نظام پرستاری به‌مناسبت روز قوه قضائیه

سازمان نظام پرستاری در پیامی سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی را گرامی داشت و روز قوه قضائیه را به رئیس محترم قوه قضائیه، قضات و کارکنان این قوه تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است:‌ امید است در سایه الطاف الهی و با تداوم رویکردهای عدالت‌محور، شاهد پیشرفت و تعالی بیش از پیش کشور و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی باشیم.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام پرستاری، متن پیام تبریک سازمان نظام پرستاری به‌مناسبت روز قوه قضائیه به این شرح است:

هفتم تیرماه، روز قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاش‌های ارزشمند دستگاه قضایی در مسیر تحقق عدالت، صیانت از حقوق مردم و حاکمیت قانون است.

قوه قضائیه به‌عنوان یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران، نقشی بی‌بدیل در تقویت اعتماد عمومی، پاسداری از حقوق شهروندان، حمایت از کرامت انسانی و تأمین امنیت و آرامش جامعه بر عهده دارد. تحقق عدالت در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سلامت، در سایه حاکمیت قانون و تلاش‌های مجدانه آن قوه میسر خواهد بود.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، این روز را به رئیس محترم قوه قضائیه و تمامی قضات و کارکنان خدوم این قوه تبریک می‌گوید و از خدمات آن قوه در پاسداری از حقوق شهروندان و تقویت عدالت اجتماعی قدردانی می‌کند.

امید است در سایه الطاف الهی و با تداوم رویکردهای عدالت‌محور، شاهد پیشرفت و تعالی بیش از پیش کشور و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی باشیم.

با آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی برای همه خدمتگزاران عرصه عدالت.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران