تولید محتوای رسانه‌ای مبتنی بر پژوهش، در ارتقای پایه پژوهشی اعضای هیأت علمی لحاظ می‌شود

تولید محتوای رسانه‌ای مبتنی بر پژوهش، در ارتقای پایه پژوهشی اعضای هیأت علمی لحاظ می‌شود
تولید محتوای رسانه‌ای مبتنی بر پژوهش، در ارتقای پایه پژوهشی اعضای هیأت علمی لحاظ می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر غلامعلی حمیدی با اشاره به مصوبه شورای پژوهشی دانشگاه گفت: از این پس، فعالیت مستمر اعضای هیأت علمی در زمینه‌های اجتماعی به‌ویژه در قالب رسانه‌هایی که برای مخاطب عام یا خاص تولید می‌شوند، می‌تواند در ارتقای پایه سالانه پژوهشی آنان لحاظ شود.

 

وی افزود: این فعالیت های رسانه‌ ای باید منتج از طرح‌های تحقیقاتی، پایان‌نامه‌ها، کتاب‌ها یا هر نوع فعالیت پژوهشی دیگر باشند و در قالب‌هایی نظیر پادکست، ویدئو، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، اینفوگرافیک یا سایر قالب‌های رسانه‌ای ارائه شوند.

 

 معاون تحقیقات دانشگاه تأکید کرد: ارسال مستندات فعالیت‌ها به معاونت تحقیقات و فناوری و بررسی آن‌ها در چارچوب ضوابط پژوهشی دانشگاه، برای بهره‌مندی از این امتیاز ضروری است.

 

دکتر حمیدی در پایان خاطرنشان کرد: این رویکرد با هدف تقویت نقش اجتماعی دانشگاه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی اعضای هیأت علمی در ترویج دانش و ارتقای آگاهی عمومی طراحی شده است.